Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Mai multe detalii despre cookie-uri puteti gasi aici

Malossi

MALOSSI  - 82 de ani de istorie.

Povestea noastra incepe in 1930, cand Armando Malossi a fondat Cycles and Motorcycles in Bologna, o companie dedicata constructiei bicicletelor si repararii motocicletelor. Chiar daca au fost ani foarte dificili, nici macar cutremurul, un metru de zapada si criza economica din 1929 nu au reusit sa-i diminueze entuziasmul. Acesta a fost anul in care s-a casatorit cu Laura Casoni, curand urmata de nasterea primului sau copil, Ugo. Contextul istoric nu a fost cu siguranta cel mai bun - razboiul civil spaniol, razboiul african, sanctiuni si apoi, in 1940, inceputul celui de-al doilea razboi mondial si bombardamentul care la scurt timp dupa aceea a inceput sa loveasca orasul Bologna. in 1943, o bomba a distrus atelierul lui Armando si a facut casa de nelocuit. Departe de a fi descurajat, Armando a preluat echipamentul care a supravietuit distrugerii si si-a mutat afacerea in spatii mici din afara orasului. Situatia generala devenea din ce in ce mai critica, iar afacerea lui Armando trebuia sa faca fata unei lumi socate de razboi. in circulatie erau doar cateva biciclete, nu erau disponibile piese de schimb, anvelopele puteau fi cumparate numai pe piata neagra, toate masinile si motocicletele inca in functiune fusesera confiscate de armata si, de parca nu ar fi fost de ajuns, nu mai exista combustibil.

In primavara anului 1945, cu o luna inainte de sfarsitul razboiului, s-a nascut Sandro, al doilea copil. Reconstructia a dat viata noua si idei noi afacerii lui Armando. Viata a inceput sa se intoarca incet la normal. La acel moment totul a fost reparat, au fost construite biciclete noi si chiar unele mopede, iar motociclete militare ramase din razboi si motociclete vechi care au scapat de confiscare pentru ca au fost ascunse in pivnite si hambare au fost restaurate. Industria motocicletelor a reinceput incet si au aparut primele motoare auxiliare pentru biciclete. Printre numeroasele marci de atunci, cum putem uita Mosquito Garelli si Ducati Cucciolo? Sa nu mai vorbim de Moto Guzzi, Gilera si Benelli, marci italiene istorice si toate celelalte marci europene importante care au reaparut pretutindeni. in aceasta perioada de greutati economice inconfundabile pentru cei care traiesc in prosperitatea timpurilor noastre, preturile acestor motociclete nu au fost accesibile oamenilor obisnuiti. Acest lucru l-a determinat pe Armando, ghidat de pasiune si initiativa, sa cumpere doua Moto Guzzi 500 si un scuter pentru a inchiria.

 

Nu există niciun Producător.