Cosul tau

Troliu auto Superwinch Husky 8500lbs 12V

Troliu auto Superwinch Husky 8500lbs 12V
Troliu auto Superwinch Husky 8500lbs 12V
Troliu auto Superwinch Husky 8500lbs 12V
3 - 7 Zile
Troliu auto Superwinch Husky 8500lbs 12V
Troliu auto Superwinch Husky 8500lbs 12V
Troliu auto Superwinch Husky 8500lbs 12V
Troliu auto Superwinch Husky 8500lbs 12V
Livrare Rapida
Retur in 14 zile
Plata in rate
  • Disponibilitate: 3 - 7 Zile
  • Model: 8552
  • MPN: BR0001434
8 .429RON
Etichete: troliu , auto , superwinch , husky , 8500lbs , 12v

Troliu auto Superwinch Husky 8500lbs 12V

Capacitate tractare: 8500lbs [3856 kg]
Cablu: fara cablu
Modul comanda: pozitie fixa [lateral]
Motor: 4.2CP [3.13kW] Series Wound
Tensiune: 12V
Transmisie: angrenaj melcat
Cutie viteze: 1 treapta
Reductor: 229:1
Solenoid [bobina]: metalic
Ambreiaj: blocare/deblocare manuala
Frana: automata, sistem "Dual-Stop"
Carlig: tip Clevis, autoblocant, heavy duty
Ghidaj: role inox, heavy duty
Telecomanda: cu cablu 
Dimensiuni troliu: 627mm x 248mm x 220mm
Greutate troliu: 51kg
Diametru tambur: 63.5mm
Lungime tambur: 229mm
Dimensiuni bolturi montaj: 275mm x 125mm
Sarcina maxima pe cablu: 3856kg
Viteza (la sarcina maxima): 0.5 metri/minut
Viteza (fara sarcina): 6.9 metri/minut
Consum (la sarcina maxima): 450 Amperi
Consum (fara sarcina): 62 Amperi

Superwinch Tiger Shark redefineste gama de trolii entry-level, spre satisfactia entuziastilor de offroad recreational. Experienta Superwinch o regasim in acest model, combinand calitatea cu functionalitatea si oferind un raport calitate-pret imbatabil.

Standardul in lumea troliilor entry-level tocmai a fost ridicat la un nivel superioar de catre Superwinch!
Gama Tiger Shark include trolii de la 9500 pana la 17500 lbs.
Troliile sunt echipate cu motoare puternice si etanse pentru protectie la umezeala si praf.

Gama SR este prevazuta cu cablu sintetic din fibra Dyneema certificata si fanta aluminiu cu un design unic.
Sufa sintetica este la fel de rezistenta ca si cea de otel, dar mult mai usoara. In caz de rupere, riscul de accidentare este mult mai redus decat in cazul celor de otel. Este si mai usor de manevrat, mai ales in conditii de concurs.