Marca | Model | Generatie |
---|---|---|
Marca | Model | Generatie |
Toyota | FJ Cruiser | (2006 - >) |
Toyota | Land Cruiser | (J12 2002 - 2009) |
Toyota | Land Cruiser Prado | (J15 2009 ->) |
Kit suspensie Toyota Land Cruiser 120 / 150 si FJ Cruiser +5cm – Old Man Emu BP-51 bypass
15.990,00 lei
841.57 Lei x 24 rate |
Descriere
Kit suspensie Toyota Land Cruiser 120 / 150 si FJ Cruiser +5cm – Old Man Emu BP-51 bypass cu rezervoare reglabile special concepute pentru pentru performante superioare pe toate tipurile de teren, oferind imbunatatiri vizibile ale performantei vehiculului, capacitatea de incarcare crescuta ( folosire troliu, instalare bulbar HD fata /spate, accesorii overlanding, etc.) si caracteristicile de control.
Kit suspensie Toyota Land Cruiser 120 / 150 si FJ Cruiser +5cm – Old Man Emu BP-51 bypass este compus din:
- amortizoare cu arcuri fata coilover OME BP-51
- kit montare amortizoare fata
- amortizoare spate OME BP-51
- kit montare amortizoare spate
- arcuri elicoidale spate
Nota! Se pot comanda si componente individuale ale kit-ului de suspensie!
Amortizoare OME BP-51
Noua gama BP-51 de amortizoare de inalta performanta, bypass pentru Toyota Land Cruiser 150, este rezultatul unui proces intens de dezvoltare, menit sa ofere cel mai bun confort si control. Proiectate, dezvoltate si testate in intregime de catre echipa ARB de ingineri Old Man Emu, amortizoarele BP-51 sunt specifice vehiculului si utilizeaza locatiile de montare existente pentru a oferi o instalare usoara fara a fi nevoie de modificari suplimentare ale vehiculului. Spre deosebire de majoritatea celorlalte amortizoare reglabile, care asigura ajustarea numai pentru compresie, gama BP-51 permite reglarea independenta a vehiculului atat a rebound-ului, cat si a compresiei, pentru a oferi o personalizare de varf din clasa, care poate fi adaptata la un vehicul individual sau la cerintele calatoriei.
-
Amortizoarele bypass
-
Bypass Intern VS Extern
BP-51: Tehnologie de curse ambalata inteligent pentru 4×4 zi de zi
Traditional, designul socului de bypass incorporeaza un numar de tuburi care ruleaza in exteriorul corpului amortizorului pentru ca fluidul hidraulic sa ocoleasca pistonul intern.
Acest design a impiedicat incorporarea socurilor de ocolire in vehiculele de zi cu zi fara modificari costisitoare din cauza constrangerilor dimensionale; in special suspensie independenta coil-over moderna. BP-51 foloseste un corp unic din aliaj extrudat in care tuburile sunt inlocuite cu pasaje in interiorul corpului amortizorului, permitandu-i sa se potriveasca in limite mai stranse, cum ar fi in interiorul unui arc elicoidal.
Tehnologia Bypass
In plus fata de amortizarea sensibila la viteza utilizata in majoritatea amortizoarelor, unde cu cat pistonul se misca mai repede, cu atat este mai mare nivelul de damping amortizoarele BP-51 genereaza si amortizare in functie de pozitia pistonului in corpul amortizorului prin designul lor de ocolire. In timp ce majoritatea amortizoarelor genereaza doar amortizare pe baza fluidului care curge prin piston, BP-51 ofera o cale alternativa de la o camera la alta, in jurul pistonului sub forma de bypass.
O parte din fluid curge prin piston si o parte din lichid trece in jurul pistonului in pasajele de ocolire. Acest lucru are ca rezultat capacitatea amortizorului de a oferi tot ce este mai bun din ambele lumi, cu o calatorie confortabila si conforma in timpul conducerii normale si o calatorie mai controlata pe terenuri mai dificile. Cu niveluri mai mari de amortizare generate la fiecare capat al cursei, pistonul incetineste pe masura ce se apropie de compresia si extinderea completa, prevenind raspandirea dura impotriva opritorului si permitand absorbtia mai usor a denivelarilor si ondulatiilor mai mari.
Dezvoltare si fabricatie
Toate amortizoarele BP-51 sunt fabricate intern de ARB. Pentru a realiza acest lucru, s-au facut investitii semnificative in echipamente de ultima generatie de prelucrare si anodizare dura, permitand ARB controlul total al procesului pentru a asigura cea mai inalta calitate posibila. Corpurile amortizoarelor BP-51 sunt fabricate folosind aluminiu anodizat de calitate aeronautica (6061) pentru a disipa caldura mai eficient decat otelul sau otelul aliat si pentru a oferi o rezistenta superioara la coroziune. In timpul procesului de dezvoltare au fost efectuate teste extinse de laborator, in teren si distructive pentru a se asigura ca fiabilitatea, longevitatea si performanta respecta toate standardele impecabile ale ARB.
De ce sa alegi Kit suspensie Toyota Land Cruiser 120 / 150 si FJ Cruiser Old Man Emu?
Indiferent daca calatoriti pe sosea, folositi vehiculul pentru overlanding sau tractati o rulota remorca, importanta unui sistem de suspensie 4×4 complet integrat este primordial. Adesea, configuratiile de suspensie din fabrica nu pot face fata utilizarii grele prelungite, astfel in timp, arcurile dvs. se pot coroda sau incep sa se lase. Amortizoarele se pot degrada iar manipularea si transportul incarcaturii pot avea de suferit si eventual, daca nu sunt inlocuite, componentele se pot defecta. Acest lucru ar putea face vehiculul neadecvat si chiar va poate lasa blocat sau poate provoca un accident.
Actualizarile suspensiei Old Man Emu sunt concepute pentru performante superioare pe toate tipurile de teren, oferind imbunatatiri vizibile ale performantei vehiculului, capacitatea de incarcare crescuta si caracteristicile de control. Acestea sunt kituri de inalta calitate, cu suport de garantie la nivel mondial, iar fiecare componenta este dezvoltata si testata intern de catre ingineri dedicati in suspensie.
Instrucțiuni montaj video :
Despre Brand
Specificatii
Greutate | 30 kg |
---|---|
Dimensiuni | 60 × 50 × 40 cm |
Brand | |
Utilizare |
Recenzii
Nu există recenzii până acum.