Compania care administrează site-ul www.bestride.ro , denumit in continuare bestride.ro , este S.C. BEST RIDE S.R.L, numita in continuare S.C. BEST RIDE S.R.L, înregistrata la Registrul Comerțului cu nr. J40/5598/2009 si având Codul Unic de Înregistrare: RO24304287.

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si condițiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atenție a acestora S.C. BEST RIDE S.R.L. își asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fără o alta notificare.

1 . Accesul la informațiile de pe site

S.C. BEST RIDE S.R.L garantează utilizatorului acces limitat, in interes personal, pe site-ul bestride.ro si nu ii conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei BEST RIDE S.R.L. fără acordul prealabil scris al acesteia.

Aveți un drept limitat, ne-exclusiv si revocabil de a crea o legătura web (link) către pagina principala a site-ului bestride.ro sau către orice alta pagina, atât timp cat nu aduce neajunsuri de orice fel pentru BEST RIDE S.R.L. sau oricăruia dintre partenerii noștri, numai după obținerea in scris a acordului nostru.

2 . Contul dumneavoastră.

Daca folosiți site-ul www.bestride.ro, sunteți răspunzător pentru actualizarea, păstrarea confidențialității si a protecției datelor dumneavoastră personale si a parolei de acces. Dumneavoastră sunteți direct răspunzător pentru a restricționa accesul altor persoane la calculatorul pe care îl folosiți pentru accesul pe contul bestride.ro

3 . Frauda

ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI BESTRIDE.RO , SAU DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL BESTRIDE.RO VA FI CONSIDERAT O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI BESTRIDE.RO SI VA PUNE IN MISCARE CERCETAREA PENALA IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) INCERCAT ACEST FAPT.

4 . Comunicarea electronica

Când vizitați www.bestride.ro sau ne trimiteți email-uri, comunicați cu noi pe cale electronica. Sunteți de acord ca toate aceste comunicări: email-uri, note, convenții, newslettere, știri, sau orice alt tip de informații pe care noi le furnizam electronic, satisfac toate cerințele legislației naționale si europene. Acceptul dumneavoastră de a comunica cu noi pe aceasta cale, fie ca numai primiți aceste informații sau si in cazul in care dumneavoastră ne trimiteți informații pe cale electronica, reprezintă un accept echivalent cu semnătura olografa pe orice document fizic, ca si cum aceste informații ar fi tipărite pe un suport fizic, in scris. Dumneavoastră, si BEST RIDE S.R.L deasemenea, sunteți de acord sa respectați întocmai cele comunicate pe cale electronica, punând folosirea acestor comunicări sub incidenta prezentului document numit Termeni si condiții.

5 . Cookies

Bestride.ro folosește cookie-uri, acestea fiind date stocate pe hardul utilizatorului, conținând informații despre acesta. Folosirea mecanismului de tip cookie reprezintă un avantaj in folosul vizitatorilor, acesta permițând memorarea unor opțiuni de navigare pe www.bestride.ro precum limba in care se afișează site-ul www.bestride.ro, tip de filtre care se aplica la afișarea unor anumite pagini, memorare numelui de utilizator si a parolei pentru un acces rapid la conținutul site-ului www.bestride.ro.

Neacceptarea unui cookie nu înseamnă ca utilizatorului ii va fi refuzat accesul de navigare in site, de citire a conținutului acestuia. Cu ajutorul cookie-urilor, proprietarii de site-uri pot monitoriza si segmenta interesele utilizatorilor fata de anumite zone sau aplicați ale site-ului, fapt care le permite ulterior îmbunătățirea experienței de navigare, introducerea unui conținut relevant pentru utilizator, etc. Unii dintre partenerii noștri de afaceri folosesc cookie-uri pe site-ul www.bestride.ro, de exemplu, cei care îți fac publicitate. Cu toate acestea, nu avem acces si nici nu putem controla aceste cookie-uri.

6 . Dreptul de autor

Conținut site-ului www.bestride.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date – este proprietatea BEST RIDE S.R.L si a furnizorilor săi si este aparat de Legea pentru protecția drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fără acordul scris al BEST RIDE S.R.L a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor in vigoare.

7 . Comentariile si alte comunicări ale utilizatorilor

Utilizatorii care accesează site-ul www.bestride.ro pot face comentarii la adresa lui si-a produselor oferite, care pot fi publicate pe site după o aprobare prealabila. BEST RIDE S.R.L își rezerva dreptul, dar nu si obligația, de a nu publica pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care tulbura in vreun un fel viața privata a altor persoane, incalca drepturile de proprietate intelectuala, conține viruși, texte vizând diverse campanii de promovare, scrisori in lanț, mail-uri in masa sau orice alta forma de spam.

BEST RIDE S.R.L nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comentarii sau comunicări. In cazul trimiterii unor informații, altele decât cele legate de procesul de cumpărare/vânzare a unor produse, se considera ca utilizatorul conferă societarii BEST RIDE S.R.L. si afiliaților/asociaților acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum si dreptul de a o distribui prin orice mijloc media oriunde in lume.

Utilizatorul garantează ca are toate drepturile asupra conținutului pe care îl transmite pentru a fi publicat pe site, prin orice modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, sa nu cauzeze prejudicii nici unei persoane. BEST RIDE EUROPA S.R.L nu iți asuma nici o responsabilitate privind posibilele daune provocate de folosirea conținutului acestor comentarii de către utilizatorii site-ului, ele fiind oferite sub aceeași limitare a responsabilității ca si restul conținutului de pe site, conform articolelor din acest document.

8 . Despre preturi

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Splaiul Independentei 273, Sectorul 6, Bucuresti, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Pentru ca procesul de returnare sa fie complet, produsul trebuie sa contina ambalajul original, factura, accesoriile, manualele de utilizare etc…

Best Ride SRL isi rezerva dreptul de a refuza cererea de returnare a produsului in cazul in care la verificare produsul prezinta urme de zgarieturi, lovituri, arsuri sau alte urme prin care valoarea produsului va fi diminuata.

Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Preturile prezentate includ TVA (19%) si nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site altfel. Prețul de achiziție tipărit pe factura va fi același cu cel stabilit de consultantul de vânzări in momentul confirmării comenzii ca fiind comanda fermă.

În ciuda eforturilor noastre, un mic număr de produse pot avea pe site preturi greșite, stabilite in mod eronat de către sistemul nostru informatic. In aceste condiții, întotdeauna se considera preț final cel acceptat de către client in cadrul discuțiilor purtate cu consultanții noștri de vânzări.

Daca prețul real al produsului este mai ridicat decât prețul afișat pe site, consultanții noștri de vânzări sunt îndreptățiți sa va satisfacă cererea de a va livra produsul la prețul publicat pe site, numai in măsura in care vom putea face acest lucru, după cum si dumneavoastră sunteți îndreptățit sa refuzați comanda respectiva.

In cazul in care prețul real este mai mic decât prețul publicat pe site, iar dumneavoastră ați achitat prețul in avans prin diferite metode (OP, card bancar, etc), diferența va fi returnata după cum se va conveni de comun acord, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data primirii produsului.

9 . Garantia

Toate produsele comercializate pe BestRide.ro vin insotite de factura si bon fiscal.

Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 actualizata si OG 21/1992, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege. In cazul persoanelor juridice, termenul de garantie este jumatate din cel acordat persoanelor fizice.

Termenul de garantie legala este de 24 luni de la data achizitionarii produsului, cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 luni. Termenul de remediere a deficientelor constatate este de 15 zile calendaristice pentru persoane fizice conform Legii 449/2003 (r) din momentul predarii produsului catre unitatea de service in baza unui proces verbal de predare-primire. Pentru persoanele juridice remedierea se va realiza in maxim 25 zile calendaristice.

TERMENE DE GARANTIE

Termenul de garantie pentru produsele comercializate este specificat, dupa caz, pentru categorii sau produse specifice, in cadrul site-ului BestRide.ro.

Acolo unde nu este specificat, garantia se acorda pentru o perioada de maxim 2 (doi) ani, conform specificatiilor producatorului, dupa cum urmeaza:

1. 24 luni pentru piese de origine (OE) / 24 luni durata medie de utilizare

2. 18 luni pentru piesele after-market / 18 luni durata medie de utilizare

Nu beneficiaza de garantie piesele auto ce au caracter consumabil: curele (distributie si transmisie), filtre (ulei, aer, polen, combustibil), becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii, garnituri si simeringuri, precum si materialele de exploatare: carburanţii auto, lubrifianţii auto, aditivii pentru carburanţii auto, lichidele pentru frana, lichidele de răcire, uleiurile hidraulice;

Nu beneficiaza de garantie produsele specifice motorsportului si tunning-ului menite a spori performantele tehnice.

Produsele la care au aparut neconformitati trebuie sa intre in posesia magazinului vanzator pentru constatare service, confirmare/infirmare deficiente reclamate si aplicare a garantiei. Perioada de neutilizare a produsului de catre consumator din motive tehnice neimputabile utilizatorului va fi prelungita cu termenul petrecut in service. In cazul in care produsul isi petrece in service un numar de zile ce insumat depaseste 10% din perioada de garantie, consumatorul va primi un produs nou in schimbul celui defect sau i se va restitui contravaloarea in functie de solicitare.

Situatiile in care se exclude sau se pierde garantia:

Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR;

Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;

Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;

Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau a neprezentarii numarului de identificare a autoturismului

Piesa s-a uzat sau deteriorat din cauza suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, ori atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;

Autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie etc);

Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);

Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;

MODALITATI DE ASIGURARE A GARANTIEI

Modalitatile de asigurare a garantiei sunt: intretinere; reparare; inlocuire; reziliere contract si restituire contravaloare produs (in aceasta ordine). Rezilierea contractului (returnarea contravalorii produsului) se face daca aceasta din urma nu este disproportionata si daca celelelte masuri reparatorii nu au putut fi realizate.

Garantia este prelungita de catre vanzator cu perioada de timp in care produsul a stationat in service pentru reparatii.

Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de 30 de zile de la data la care a constatat-o. Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)

Pentru a beneficia de garantie este obligatorie completarea cererii de remediere a deficientelor/returnare produs. Cererea de solicitare a garantiei este disponibila aici.

Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:

Factura de achizitie sau bonul fiscal emis de catre S.C. Best Ride S.R.L.

Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj)

Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul. Descarca model nota constatare

Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza

In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la [email protected] data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB)

Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 15 zile calendaristice de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus. Lipsa oricarui document poate duce la prelungirea termenului de solutionare a garantiei.

In cazuri speciale, cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator. Cheltuielile ocazionate de efectuarea analizei vor fi suportate de partea in culpa.

Plata transportului pentru produsele trimise in vederea solutionarii garantiei va fi impartita astfel:

de la client catre S.C. Best Ride S.R.L. – plata va fi efectuata de catre client;

de la S.C. Best Ride S.R.L. catre client – plata va fi suportata de catre vanzator.

10 . Linkuri către alte site-uri, server, browser

Societatea BEST RIDE S.R.L. nu va putea fi făcuta responsabila pentru eventualele erori apărute pe site indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale site-ului, setări, sau actualizări. BEST RIDE S.R.L. nu va putea fi făcuta răspunzătoare pentru erorile apărute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului BESTRIDE.RO.

BEST RIDE S.R.L. nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături de pe site-ul BESTRIDE.RO . Pentru respectivele site-uri, răspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.

11 . Termenii de utilizare a newsletter-ului

Abonare si dezabonarea la newsletter-ul distribuit de site-ul WWW.BESTRIDE.RO este gratuita si voluntara, si implica acceptarea următorilor termeni de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricând va puteți dezabona urmând instrucțiunile din subsolul fiecărui email. Mesajele trimise respecta legea Comerțului Electronic in ceea ce privește comunicarea comerciala așa cum este ea stipulata de legislația româneasca si internațională.

Utilizarea newsletter-ului se face in aceleași condiții de limitare a răspunderii din punctul de vedere al conținutului precum se autorizează si folosirea site-ului, in condițiile prevăzute de prezentul document (vezi articolele 4 – 10), iar politica de confidențialitate este descrisa pe larg in secțiunea corespunzătoare pe site denumita Politica de Confidențialitate.

BEST RIDE S.R.L. deține toate drepturile asupra conținutului newsletter-ului trimis către abonați in aceleași condiții ca si pentru informațiile publicate pe site (vezi articolele 1 si 3), in concordanta cu prevederile acestui document.

Abonații newsletter-ului BESTRIDE S.R.L. (BESTRIDE.RO) pot retrimite aceste comunicări comerciale si altor persoane, pe răspunderea lor, si in condițiile in care nu au modificat nici structura, nici conținutul mesajelor respective.

Persoanele care au primit de la abonații newsletter-ului BESTRIDE.RO mesajele comerciale, se considera ca au fost informate in prealabil de către abonați despre prevederile prezentului document. In acest context, BESTRIDE S.R.L. nu poate fi făcut răspunzător sub nici o forma de acțiunile abonaților săi.

BESTRIDE S.R.L. își rezerva dreptul de a restricționa accesul oricărui abonat la newsletter, după o notificare in prealabil – sau – fără o notificare in prealabil, despre aceasta intenție, daca BESTRIDE S.R.L. are orice fel de motive pentru a crede ca abonatul respectiv nu respecta prevederile prezentului document.

12 . Dispoziții finale

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe BESTRIDE.RO , sau de informațiile prezentate pe acest site, si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va soluționa pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării in scris a problemelor, de către utilizator.

In cazul in care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instanțelor de judecata romane sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele părți. Fiind de acord cu acești Termeni si Condiții de Utilizare a site-ului BESTRIDE.RO , clientul își asuma in totalitate aceste riscuri.

13 . GDPR – UPDATE 25.05.2018

Prelucrarea datelor

Politica de confidentialitate